5 Haziran 2012 Salı

Başardım başörtülüyüm Elhamdülillah...

BAŞÖRTÜM...
Dinimizin  gereklerini okuyup öğrenmeye başladıkça görüntümden rahatsız olmaya başlamıştım. Son birkaç yıldır" Allahım hayatımda bir değişiklik olsa bir yere gitsem, bir kurum değiştirsem bişey olsada başımı örtsem" duygusunu çok yoğun yaşadım. Sonra zamanla baktım ki ne biryerlere gitmeye nede bir değişikliğe gerek var zaten gecikmişim birileri ne der diye uzatmanın başkalarının hatrını Allah'ın hatrının önüne koymanın hiç anlamı yok. Ben sadece Allah öyle istediği için, emrettiği için tamamen kalbimden hissederek örtündüm. Zaten ne kadar doğru karar verdiğimi sonrasında daha rahat anladım çünkü yaklaşık 2,5 yıl oldu örtüneli bir defa bile bir gün bile keşke yapmasaydım gibi bir düşünce geçmedi asla aklımdan. Bilakis sonsuz mutluluk, sonsuz huzur duyuyorum  her zaman. Rabbim hayatımı doğru yaşamayı bana ve arzu eden herkese de nasib etsin inşallah. Kararıma saygı duyanlar çoğunlukta Elhamdülillah Allah hepsinden ebeden razı olsun. Saygı duymayan ileri geri konuşan sayısı çok az birkaç kişi için ise sadece üzüntü ve acıma hissi uyanıyor kalbimde. Yarın hesabını nasıl verecek diye düşünüyorum neyse Allah hepimize açık kalp gözü versin amellerimizi ve niyetlerimizi doğru eylesin... Amin....

Hiç yorum yok:

Loogix.com. Make Funny Animation Online