4 Nisan 2008 Cuma

TEYZEMİZİN EŞİ GÜRSEL AMCAMIZ



Eniştem Gürsel Ağabey. Elif İncinin (GÜSSEL AMCASI) Ben küçükken ailemize katılması sebebiyle o da abimdir. Beni çok sever çok kollar. Ben de onu çok severim. Onun da emeği vardır üstümde. Çocukalrım da çok seviyorlar güssel amcayı. Ankaraya taşındıkları zaman çok sevinmiştim burada yeniden ailemizin büyük bölümü bir araya gelmişti ama Gürsel Abi Samsun da güzel bir iş imkanı yakaladı gitmek zorunda kaldı. Bu aralar bu konu beni üzüyor ablam Samsuna Abim ve ailesi de İstanbula taşınıyorlar. Yine de onlar için en hayırlısı olsun mutlu ve huzurlu olsunlar inşallah, biz katlanırız hasrete. CAnım gürsel abicim sen en iyisine layıksın hayalindeki herşeyi gerçekleştirirsin inşallah sağlıkla ve huzurla birlikte.

Hiç yorum yok:

Loogix.com. Make Funny Animation Online